Pavadinimas: Nauji skaitmeniniai įgūdžiai žemesnės kvalifikacijos suaugusiųjų mokyme (SWOT)
Tikslas: pasitelkiant šalių partnerių patirtį sukurti naujų rezultatų ir žinių išmanaus darbo aplinkoje: priemones/metodikas, naudingas suaugusiųjų švietimo ateičiai bei parengti mokytojus, kurie propaguotų ir tobulintų išmanųjį darbą savo institucijose ir suaugusiems skirtose švietimo programose.
Uždaviniai:
- Supažindinti dalyvius su SWOT metodais ir koncepcijomis, siekiant tobulinti suaugusiųjų švietimą;
- Pagerinti pedagogų ir projekto dalyvių žinias ir supratimą apie išmanaus darbo vaidmenį įmonėseir švietime;
- Tobulinti į nuotolinį mokymąsi orientuotų dalyvių įgūdžius ir skaitmeninį intelektą;
- Didinti suaugusiųjų švietėjų pasitikėjimą telkiant jų pastangas kurti naujus mokymo metodus ir įrankius suaugusiųjų mokytojams.
Pagrindiniai rezultatai:
- SWOT metodinis modelis – vadovas, skirtas suaugusiųjų švietimo teikėjams su informacija apie kiekvienoje partnerio šalyje naudojamą metodiką, gerąją praktiką, priemones bei praktines instrukcijas siekiant įgyvendinti SWOT uždavinius;
- Išmanusis darbas – SWOT fizinės ir skaitmeninės darbo vietos studija;
- SWOT išmanios darbo vietos vertinimo metodika, skirta įgyvendinti ir naudoti SWOT sukurtus rezultatus realiose situacijose.
Trukmė: 01/09/2022 – 31/12/2024
Partneriai:
REEP Euro Ent’Ent, Prancūzija (koordinatorius)
LIETUVOS IMITACINIU BENDROVIU ASOCIACIJA LIBA, Lietuva
PROMETEO, Italija
MUCUR SAGLIK SOSYAL EGITIM VE YARDIMLASMA VAKFI, Turkija